Časté dotazy

Jedná se o scam? Děláte jen dropshipping? Jste legit?

Chápeme, že v dnešním moři internetu je možné narazit na stránky, které jsou v lámané čestině, s českou doménou, tvářící se jako český e-shop, který je ale jen čistý dropshipping ze zahraničí a na zboží čekáte pak i několik týdnů. Tohle od nás nečekejte, jsme česká firma a všechny produkty, které vidíte skladem, máme fyzicky zde v Česku. Doba doručení obvykle bývá okolo 2 - 3 dnů, někdy i více, například v případě doručení na Slovensko, ale někdy se nám poštěstí a zákazníci obdrží zboží i za méně než 24h od vytvoření objednávky!

Právě jsem udělal objednávku, kdy mi zboží dojde?

Předem děkujeme za Vaší objednávku, všech si moc vážime. Objednávky jsou obvykle expedovány do 17.00 hod. v pracovní dny. Jakmile je objednávka předána dopravci, doručení trvá 2-3 dny, někdy až 5 dní (pokud se jedná o doručování na Slovensko). Objednávky uskutečněné během víkendu jsou předány našim partnerským dopravcům v pondělí. Je to z důvodu přizpůsobení se jejich pracovní době, kdy tito dopravci mají o víkendech zavřeno.

Jsou energetické nápoje vhodné pro děti a dorost mladší 18 let?

Energetické nápoje nejsou pro děti a dorost mladší 18 let vhodné. Česká legislativa neupravuje prodej kofeinových výrobků lidem mladším 18 let. Nic tedy dětem nebrání si jakýkoliv energetický nápoj kdekoliv zakoupit. Kofein jako takový může mít neblahý vliv na vývoj dospívajících děti (více informací Kolik kofeinu maximálně je pro děti bezpečné konzumovat během jednoho dne?). Proto pro Vás mladší 18 let tady máme skvělou alternativu v podobě G FUEL Hydration, která obsahuje 0g kofeinu i cukru.

Objednal jsem si, ale o zboží již nemám zájem, co teď ?

Rozhodně se nic neděje a objednávku můžete s přehledem zrušit, ať už nám napíšete na náš email nebo na Instagramu, objednávku na základě Vaší žádosti co nejdříve zrušíme. Prosíme Vás jen o zrušení objednávky co možná nejdříve, jakmile naznáte, že o zboží již opravdu nemáte zájem. Občas se stane, že objednávku na dobírku obratem odešleme a někteří zákazníci si poté své zboží nevyzvednou a hrají "mrtvého brouka". Upřednostňujeme fér jednání, proto když víte, že o zboží již nemáte zájem, dejte nám včas vědět. Čas strávený s expedicí objednávky, která nakonec nebude vyzvednuta, můžeme věnovat zákazníkům, kteří přesně ví co chtějí. Děkujeme za pochopení.

Odesíláte i na Slovensko?

Ano! :) Odesíláme po celém Slovensku na konkrétní adresu i na pobočky Zásilkovny. Stačí si u doručovací adresy zaškrtnout v políčku "Země" Slovenskou republiku.

Rád bych platil v eurech, kde najdu cenu v eurech?

Náš e-shop zatím neumožňuje zobrazit cenu zboží v eurech a tudíž ani v eurech platit. Usilovně na tomto druhu placení pracujeme. Prozatím zkuste jednu z kalkulaček, která převede české koruny na eura (např. na kurzy.cz) pro orientační převod a Vaši lepší představu o ceně. Pokud si objednáváte zboží na Slovensko a rozhodnete se pro platbu dobírkou, bude po Vás požadována částka v eurech (ať už budete platit kartou nebo hotově u kurýra nebo na pobočce Zásilkovny). Pokud budete platit online přes platební terminál, bude Vám částka účtována v eurech, i když vidíte na objednávce částku v českých korunách (převod probíhá na straně Vaší banky).

Nemáte zájem o spolupráci?

Je super, že tolik z vás nás žádá o spolupráci (každý týden nám pišou desítky lidí), nicméně si spolupráci vybíráme sami. O případné spolupráci s námi však rozhodují tato kritéria. Věk minimálně 15 let a písemný souhlas rodičů nebo dosažený věk 18 let. Zároveň spolupráci uzavíráme pouze s někým, kdo má větší publicitu a dokáže oslovit pomocí svých kanálů více uživatelů najednou. Pokud tedy splňujete tyto dvě základní podmínky a jste si jisti, že Vaše spolupráce s námi může být přínosná pro obě strany, neváhejte napsat na náš e-mail a uveďte Vaši představu o spolupráci a také pár analytických dat z Vašich kanálů (Instagram, Twitch, Yt nebo FB - necháme na Vás).