Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

Vzorový reklamační formulář se můžete stáhnout zde.

Nekompletní nebo odlišné zboží

Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu (info@brainfuel.cz) . Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.

Záruční doba

U potravin a doplňků stravy je záruční doba uvedena na obalu. U ostatního zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.

O reklamaci zboží dejte vědět na info@brainfuel.cz, popište nám důvod k reklamaci a zboží odešlete na adresu Lidická 1877/44, 602 00 Brno. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přijata a bude dopravcem vrácena odesilateli.

O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem prostřednictvím e-mailu.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž je dostupný zde.

Vrácení zboží v zákonné lhůtě

O vrácení zboží dejte vědět na náš email info@brainfuel.cz, popište Váš důvod vrácení zboží a zboží odešlete na adresu Lidická 1877/44, 602 00 Brno. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přijata a bude dopravcem vrácena odesilateli.

O přijetí zboží budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží.


V případě, že vracené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma a nebylo Vám tedy účtováno dopravné a cena objednávky se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.

Reklamace u přepravce

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

1. Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. Více zde: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

2. Zásilkovna: oznamte na email reklamace@zasilkovna.cz, nebo online https://www.zasilkovna.cz/reklamace